eMTB із системою Mahle M40. Джерело: Mahle
Німецька Mahle представила свій перший середньомоторний (mid-drive) привід M40. До цього компанія робила тільки мотор-колеса серії X.
Що відомо
Новий M40 вже доступний для замовлення. Він важить 2,5 кг, при цьому видає до 105 Нм крутного моменту і пікову потужність 850 Вт. Гірський електровелосипед (eMTB) з таким мотором має впевнено тягнути в гору як на пухкому ґрунті, так і на кам’янистому схилі.
Mahle M40. Фото: Mahle
Система підтримує кілька корисних функцій:
- Motor Dynamic Overrun знижує ефект гальмування двигуна
- Hill Brake допомагає утримувати байк на крутому схилі, щоб він не покотився назад під час зупинки.
Живить усе це 48-вольтова батарея, доступна у двох версіях:
- iM5 на 534 Вт-год
- iM8 на 800 Вт-год
Більша і важча батарея забезпечує до 150 км пробігу або 2 500 м набору висоти. Батареї взаємозамінні і їх можна міняти прямо в поїздці – якщо взяти запасну, легко замінити на ходу. Підтримується і швидка зарядка.
eMTB із системою Mahle M40. Фото: Mahle
Серія M розвиватиметься далі й доповнить вже наявну лінійку X20, X30 і XS, яка орієнтована переважно на міські та шосейні e-bike. А ось M40 – уже зовсім інший рівень: для тих, хто обирає лісові стежки, гірські серпантини та не боїться бруду під колесами.
Джерело: Mahle