Технології

Хвиля звільнень у Don’t Nod Montreal: Розробники Bloom & Rage та Jusant під загрозою

Хвиля звільнень у Don't Nod Montreal: Розробники Bloom & Rage та Jusant під загрозою

Скриншот Lost Records: Bloom & Rage. Джерело: Don't Nod

Ігрова індустрія продовжує переживати непрості часи, і цього разу неприємні новини надійшли зі студії Don’t Nod Montreal. Повідомляється, що компанія, відома своїми наративними іграми, звільнила невизначену кількість розробників зі свого офісу в Монреалі. Офіційного оголошення про скорочення поки що немає, але інформація поширилася завдяки дописам постраждалих співробітників у LinkedIn.

Що відомо

“Сьогодні я потрапила під хвилю звільнень у Don’t Nod Montreal”, — написала провідний кінематографічний художник Мері Пуліо (Mary Pouliot). “Хоча я очікувала цієї жахливої фатальності, яка стала звичкою в індустрії, для мене це стало справжнім шоком. Я не очікувала цього сьогодні вранці, прокинувшись і йдучи до студії. Але ось воно. Більше немає кінематографічного художника в DNM”.

Технічний художник Лоран Дюфрен (Laurent Dufresne) у окремому дописі зазначив: “Всюдисущі хвилі звільнень у нашій індустрії нарешті дісталися до нас після виходу Bloom and Rage. На жаль, хоча ми зробили те, що здається дивом за цих обставин, цього, схоже, виявилося недостатньо, щоб зберегти нашу відносно невелику команду цілою, і значна її частина була втрачена сьогодні”.

Серед звільнених також були провідний QA та старший тестер Сандра Корм’є (Sandra Cormier) та старший дизайнер ігор та рівнів Матьє Тремблей (Mathieu Tremblay). Корм’є написала: “За ці 3 роки я багато чого навчилася як керівник QA, а також як частина чудової команди QA. Я ніколи не перестану говорити, як я пишаюся своїми колегами”. Тремблей повторив це, заявивши, що він “неймовірно пишається тим, чого досягла команда Don’t Nod Montreal з Lost Records: Bloom and Rage”, і що “випуск гри з таким рівнем якості був не чим іншим, як дивом за цих обставин”.

Повідомлення про звільнення з’явилися менш ніж через рік після того, як Don’t Nod заявила про “тимчасове призупинення” роботи над двома іграми в розробці. Це сталося тому, що їхні тодішні нещодавні релізи Jusant та Banishers: Ghosts of New Eden “спрацювали значно нижче очікувань”, попри “відмінний прийом критиків”. 

Хоча сама Don’t Nod не коментувала звільнення, французька профспілка працівників відеоігор Syndicat des Travailleurs du Jeu Vidéo (STJV) заявила, що дев’ять співробітників Don’t Nod Montreal були звільнені, а ще семи було надано “тимчасове відсторонення” з метою “скорочення витрат по всій групі”. Профспілка раніше критикувала “катастрофічні рішення” керівництва Don’t Nod, а в жовтні 2024 року засудила план звільнення співробітників у паризькій студії компанії.

STJV повторила цю критику в повідомленнях, опублікованих на Bluesky, і закликала до подальшої об’єднання працівників відеоігор у Північній Америці. Це чергове свідчення того, що криза в ігровій індустрії триває, і вона зачіпає не лише великі компанії, а й менші студії з унікальними проєктами.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.