iOS 26 готує чат-бота підтримки. Джерело: Apple
У коді iOS 26 beta знайдено згадку чату “Support Assistant” – новий функціонал додатка “Підтримка Apple”, який дасть змогу клієнтам у чаті ввести проблему, що у них виникла, і отримати рішення від від генеративної моделі. Якщо бот не впорається – у користувачів буде можливість звернутися по допомогу до живого консультанта.
Що відомо
З коду з’ясовується, що чат-бот використовуватиме технології Apple Intelligence, імовірно інтегровані з GPT-4o або іншим партнерським ШІ. Усередині коду містяться попередження, що “можуть зустрічатися неправильні, такі, що вводять в оману або образливі відповіді”, а альтернатива – людина-оператор – завжди поруч.
Support Assistant, найімовірніше, буде першим пунктом контакту, опрацьовуючи стандартні запити на кшталт проблем із зарядкою, Wi-Fi або налаштуваннями. Для складніших випадків передбачено перехід до реального консультанта в чаті. Ба більше, код натякає на функцію завантаження файлів – скріншотів, PDF або фото – щоб бот міг точніше “підтримати” користувача.
Такий крок логічний: Apple йде від інструментарію до сервісів. Інтеграція ШІ в техпідтримку дає змогу знизити навантаження співробітників, прискорити допомогу і підвищити лояльність клієнтів. Адже зараз багато хто стикається з довго очікуваними дзвінками і нудними ієрархіями меню.
Нагадаємо, iOS 26 вже відома впровадженням Apple Intelligence, Liquid Glass, реального перекладу в дзвінках і чатах, а тепер до них додається і “ШІ тех-помічник”. З великою ймовірністю можна припустити, що Support Assistant стане однією з найзручніших фішок: заміною довгих FAQ, автовідповідачів і очікування на лінії.