Ram 1500 REV (скасовано). Джерело: Ram
Компанія Stellantis оголосила в п’ятницю, що повністю відмовляється від проєкту електричного пікапа, який мав стати найбільш далекобійним і потужним у сегменті. Розробка моделі зупинена через зниження попиту на батарейні “вантажівки” в Північній Америці.
Що відомо
Спочатку прем’єра батарейного пікапа мала відбутися ще у 2024-му, але терміни кілька разів переносилися: спочатку на 2025, потім на 2026, а потім і на 2027 рік. Тепер проєкт закрито остаточно. За планом ця модель мала отримати батареї в модифікаціях на 168 і 229 кВт-год, із запасом ходу 350 і 500 миль (563 і 805 км) відповідно.
Місце повністю електричного пікапа займе Ram 1500 REV – по суті колишній Ramcharger, що являє собою REX-версію (Range Extended EV) з батареєю ємністю 92 кВт-год, бензиновим V6 3.6, бензобаком на 27 галонів (102 літри) і двома електромоторами. В електричному режимі пікап проїжджає близько 145 миль (233 км), але разом із ДВЗ загальний запас ходу досягає 690 миль (1 110 км). Потужність моделі досягає 647 к.с.
2026 Ram 1500 REV. Фото: Ram
Старт продажів Ram 1500 REV намічений на початок 2026 року. Ціни оголосять ближче до запуску, але очікується мінімум $75 000.
Джерело: Electrek