Дверна ручка Tesla Model S. Джерело: Pimp My EV
У різних країнах посилюється тиск на Tesla через її повністю втоплені дверні ручки. Після аварії вони можуть перестати працювати, що ускладнює порятунок пасажирів.
Що відомо
Проблема в тому, що після аварії висувні ручки можуть перестати працювати, заважаючи рятувальникам швидко відкрити двері та евакуювати людей.
У Китаї місцевий регулятор уже розглядає повну заборону на повністю втоплені в кузов ручки. Автовиробників зобов’яжуть використовувати механічний резервний механізм на випадок відмови електроніки. Стандарт, якщо його ухвалять, поширюватиметься на всіх виробників.
Тим часом у США Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) запустило розслідування після 140 скарг на Tesla, починаючи з 2018 року. Bloomberg згадав кілька трагедій, де проблеми з дверима Tesla погіршили наслідки ДТП:
- У Каліфорнії Cybertruck врізався в дерево і загорівся – загинули троє студентів, які застрягли всередині.
- У Вісконсині пожежа Model S забрала життя п’ятьох, яких не вдалося швидко евакуювати.
- Інший випадок – рятувальник розповів журналістам, що не міг відчинити двері Tesla Model Y, що загорівся після ДТП, і заблокованих в автомобілі людей довелося витягувати через розбиті вікна.
Насправді в автомобілях Tesla є механічний аварійний важіль відкриття дверей, але його складно знайти, особливо пасажирам задніх рядів – розташування залежить від моделі та року випуску.
Франц фон Хольцхаузен (Franz von Holzhausen), шеф-дизайнер компанії, зазначив, що Tesla працює над спрощеним рішенням: об’єднанням електронної та механічної функції в одну кнопку.
Джерела: Bloomberg, Carnewschina