Tesla Model 3. Джерело: Tesla
Tesla оновила Model 3 для європейського ринку. Седан отримав більш місткі батареї та класичний підрульовий перемикач покажчиків повороту. Запас ходу за циклом WLTP збільшено на 48 кілометрів залежно від версії.
Що відомо
Коли Model 3 вийшов у 2019 році, седан був еталоном за запасом ходу. Але за минулі роки конкуренти підтягнулися: Mercedes-Benz CLA EQ і BMW iX3 тепер проїжджають до 800 кілометрів на одній зарядці. Tesla провела рестайлінг Model 3 на початку 2024 року, а тепер встановила в електромобілі батареї з осередками підвищеної щільності.
Tesla традиційно не розкриває точну ємність батарей, але до оновлення седани використовували блоки на 78,1 кВт·г (для задньопривідної версії) та 82 кВт·г (для повнопривідної).
Ось як змінився запас ходу за циклом WLTP:
- Model 3 Long Range з заднім приводом — 750 км замість 692 км;
- Базова задньоприводна версія — 554 км замість 512 км
- Long Range з повним приводом — 716 км замість 694 км
- Performance — 571 км замість 528 км
Модернізовані батареї встановлять також у кросовер Model Y Long Range з повним приводом. Його запас ходу виросте з 585 до 628 кілометрів.
Підрульовий перемикач. Фото: Tesla
Під час рестайлінгу Tesla прибрала традиційний підрульовий перемикач, замінивши його кнопками на кермі. Це рішення розкритикували як журналісти, так і власники. Тепер компанія визнала помилку і повернула звичний всім водіям елемент.
Джерело: Autocar