Технології

Акумуляторна батарея Mercedes-Benz eActros 600 витримала сильний бічний удар під час краш-тесту

Акумуляторна батарея Mercedes-Benz eActros 600 витримала сильний бічний удар під час краш-тесту

Краш-тест Mercedes-Benz eActros 600. Джерело: Daimler Truck

Компанія Daimler Truck опублікувала результати краш-тестів електричного тягача Mercedes-Benz eActros 600. Випробування показали, що акумуляторна батарея високої напруги та всі електричні компоненти зберігають цілісність навіть при серйозному бічному ударі.

Що відомо

Випробування проводились у місті Ноймюнстер, Німеччина. Вантажівка зазнала бічного удару спеціальним візком масою понад тонну, який рухався зі швидкістю 50 км/год. Виробник залишився задоволений результатом: модулі високовольтної батареї непошкоджені, а корпус не зазнав критичних деформацій завдяки спеціально розробленій рамі. Перед краш-тестом фахівці провели комп’ютерне моделювання і встановили високоточне сенсорне обладнання.

Франк Мюллер, керівник напряму з дослідження аварій і пасивної безпеки у Mercedes-Benz Trucks, зазначив, що крім бічних зіткнень, були проведені й фронтальні краш-тести. Укріплена кабіна з енергопоглинаючими зонами попереду ефективно розсіює силу удару, а всередині активуються подушки безпеки та натягувачі ременів безпеки.

Акумуляторна батарея Mercedes-Benz eActros 600 витримала сильний бічний удар під час краш-тесту

Акумуляторна батарея Mercedes-Benz eActros 600 витримала сильний бічний удар під час краш-тесту

Компанія пояснює, що ці випробування проходять зараз, через рік після запуску серійного виробництва, щоб постійно покращувати безпеку. Результати польових досліджень впроваджуються в конструкцію техніки. З перших етапів розробки команда внутрішнього аналізу аварій використовувала реальні дані про ДТП для оптимізації захисних елементів, орієнтуючись на типові ситуації з важким транспортом.

Mercedes-Benz eActros 600 дебютував у жовтні 2023 року. Назва пов’язана з ємністю акумулятора, що перевищує 600 кВт·год. Вантажівка оснащена новим електроприводом потужністю 400 кВт (пікова — до 600 кВт) та має унікальний “фронт-бокс”, де розміщені блоки управління, високовольтні компоненти та електричний компресор. Запас ходу становить близько 500 кілометрів. Зарядка можлива через роз’єм CCS зі швидкістю до 400 кВт, а в майбутньому буде реалізована підтримка мегаватної зарядки за стандартом MCS.

Джерело: Daimler Truck

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.