Технології

Pinterest робить ставку на штучний інтелект з відкритим кодом для оптимізації витрат і підвищення ефективності

Pinterest робить ставку на штучний інтелект з відкритим кодом для оптимізації витрат і підвищення ефективності

Платформа для візуального пошуку. Джерело: Pinterest

Генеральний директор Pinterest Білл Редді повідомив, що компанія активно використовує open source моделі штучного інтелекту для візуальних задач.

Що відомо

Pinterest застосовує ШІ для персоналізованих рекомендацій, мультимодального пошуку, таргетованої реклами, а також для нової функції Pinterest Assistant. За словами Редді, адаптовані open source-моделі забезпечують “зменшення витрат” у порівнянні з провідними комерційними моделями.

На фоні цього компанія прогнозує дохід за четвертий квартал у межах $1,31–1,34 млрд, тоді як середній прогноз аналітиків становив $1,34 млрд. Причиною слабших очікувань названо мита, запроваджені президентом Дональдом Трампом, що вплинули на категорію товарів для дому. Після оприлюднення прогнозу акції компанії впали більш ніж на 21%.

Редді пояснив, що Pinterest розглядає можливість впровадження agentic commerce – коли штучний інтелект самостійно діє від імені користувача, наприклад, знаходить і замовляє товари, які можуть його зацікавити. Зараз платформа вже пропонує “швидку покупку” через партнерство з Amazon: користувачі можуть натискати на товари, знайдені через Pinterest, і переходити до покупки. Утім, компанія поки досліджує, чи готові користувачі довірити ШІ повністю автоматизоване прийняття таких рішень.

Також Pinterest запускає персоналізовані дошки, які формуються за допомогою штучного інтелекту – він враховує як дії користувача на платформі (його збереження, колекції, вподобання), так і добірки від експертів. Крім того, новий Pinterest Assistant аналізує смаки користувача і надає поради чи рекомендації, спираючись на його активність і стиль.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.