Скриншот Marathon. Джерело: Bungie
Після демонстрації перших геймплейних кадрів майбутнього шутера Marathon серед гравців виникли побоювання щодо візуального стилю гри. Деякі користувачі відзначили надмірну “матовість” зображення, яке до того ж виглядає блідим. Проте, художній директор франшизи поспішив заспокоїти спільноту, наголосивши на ранній стадії розробки проєкту.
Що відомо
У своєму коментарі розробник зазначив, що команда активно працює над багатьма аспектами гри, прагнучи зробити її максимально захопливою. Він також додав, що порівнювати поточний стан гри з “звабливими рендерами, створеними в Blender”, наразі некоректно.
Ця заява дає надію, що візуальна складова Marathon ще зазнає значних змін та покращень до моменту релізу. Враховуючи репутацію Bungie у створенні якісних та візуально привабливих ігор, є підстави сподіватися, що остаточний вигляд Marathon зможе задовольнити очікування гравців.
Але і реакцію людей можна зрозуміти, коли яскраво-насичені промоматеріали вже дають тобі певне уявлення про стиль гри, а у геймплеї ти бачиш дещо іншу історію. Та до релізу лишається ще пів року, тож за цей час певні речі можуть змінитися. А поки лишається лише спостерігати.
Marathon планується до виходу 23 вересня 2025 року на PlayStation 5, Xbox Series X|S та ПК.