Побут

Пробіг в авто понад 100 000 – час лити іншу оливу: яку вибрати, щоб продовжити ресурс двигуна

Пробіг в авто понад 100 000 - час лити іншу оливу: яку вибрати, щоб продовжити ресурс двигуна

Усі заводи-виробники дають певні рекомендації, як обрати моторну оливу для тих чи інших типів двигунів. Однак, найчастіше, такі рекомендації стосуються саме нових силових агрегатів. Якщо ви їздите давно і багато, то варто знати, яку оливу краще лити в двигун з великим пробігом.

Як часто потрібно міняти масло в машині

Досвідчені механіки кажуть, що для нових автомобілів, пробіг яких не перевищує 100 тисяч, немає необхідності міняти масло. Можна використовувати те, яке рекомендує виробник. Власники машин здебільшого заливають у двигун або напівсинтетику, або синтетику – те, що підходить саме їхньому автомобілю.

Робота мотора допоможе з’ясувати, як часто міняти масло в двигуні. Якщо ви бачите, що силовий агрегат поводиться нормально, як зазвичай, то шукати новий мастильний продукт не потрібно.

Силовий агрегат вже неабияк зносився і вимагає зміни типу масла, якщо ви помітили:

  • збільшення витрати масла;
  • вихлопні гази мають синій або сизий колір, їх більше, ніж зазвичай;
  • свічки запалювання вкрилися чорними нальотом;
  • двигун працює дуже шумно;
  • у системі змащення тиск нестабільний;
  • сальники та прокладки почали протікати.

Якщо ви вирішили, що настав час переходити на інший мастильний матеріал, враховуйте клімат, у якому ви живете. За морозних зим занадто густе мастило призведе до зносу двигуна на холодному пуску. Для того щоб такого не сталося, враховуйте сезонність. Взимку можна заливати текучі масла, а влітку – в’язкі. Пам’ятайте, що густіше масло витрачається повільніше, ніж рідке, особливо на угар. Поки ви ним користуєтеся, сальники і прокладки будуть пітніти повільніше.

Яку оливу краще заливати в двигун з великим пробігом

Якщо жодних проблем з перерахованих вище немає, тоді дивимося на пробіг. При позначці в 100-150 тисяч, збільшуйте в’язкість масла. Це допоможе продовжити ресурс силового агрегату, навіть якщо з ним немає проблем. Підбираючи в’язкішу оливу, все одно орієнтуйтеся на межі, які прописані в керівництві з експлуатації авто. Наприклад, якщо пробіг невеликий, то можна використовувати 5W30 – це менш в’язке синтетичне мастило, а після 100 000 км пробігу перейти на 5W40 – більш в’язке. Особливо це добре працює влітку – за високих температур олива створюватиме товсту плівку між стінками двигуна, сповільнюючи зношування.

Те ж саме стосується і того, яку оливу заливати в двигун з пробігом 200 тисяч – все одно важливо дивитися на технічну документацію авто і сезон. Якщо для вашої машини підходять тільки синтетичні оливи, заливайте тільки їх.

Мастильні матеріали, які точно варто обходити стороною власникам авто з великим пробігом, – це оливи з дуже низьким рівнем в’язкості та рідини, які бережуть енергію. Такі продукти можуть або сприяти зносу силового агрегату, або посилювати інші проблеми з ним. Також обов’язково звертайте увагу на маркування – якщо на каністрі з мастилом написана літера S, то воно призначене для бензинових двигунів, а C – для дизельних.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.