Подорожі

Блогерка накинулася на авіакомпанію за позначку місць із немовлятами: решта пасажирів у захваті

Блогерка накинулася на авіакомпанію за позначку місць із немовлятами: решта пасажирів у захваті

Багато пасажирів літаків намагаються уникати місць поруч із маленькими дітьми, особливо якщо хочуть виспатися під час польоту. Національна авіакомпанія Японії Japan Airlines почула ці благання про допомогу і почала позначати в розділі бронювання квитків на сайтах і в додатку місця, на яких будуть розташовані немовлята віком від восьми днів до двох років.

Утім, блогерка Софія Калімеріду, яка розповідає у своїх соцмережах про подорожі з двома дітьми та просуває концепцію доброзичливого ставлення до маленьких мандрівників, цю ідею не оцінила й накинулася з критикою на японського авіаперевізника.

На початку травня 2025 року жінка опублікувала відео свого польоту в бізнес-класі Japan Airlines, який залишив у неї неприємний осад.

“Я, чесно кажучи, в шоці від цього… Japan Airlines – єдина авіакомпанія у світі, яка під час вибору місця показує, чи є поруч діти, щоб ви могли їх уникнути. По суті, вони заздалегідь вселяють мільйонам людей, що це ті місця, яких слід “уникати”, і що сидіння позаду дитини може зробити ваш політ некомфортним. Дуже розчаровує… що ви думаєте? Якщо ви не летите на приватному літаку, вам має бути комфортно сидіти поруч із ким завгодно…”, – поскаржилася Софія.

Майже за місяць пост набрав неабияку популярність, проте думки користувачів щодо ініціативи Japan Airlines розділилися.

Частина коментаторів підтримали обурення блогерки, погодившись, що в такий спосіб авіакомпанія завідомо дискримінує мандрівників із маленькими дітьми та дає установку іншим пасажирам, що немовлята можуть тільки псувати політ.

“Діти – це частина життя. Ми всі колись були дітьми. Ми всі повинні вирости і прийняти, що в такому тісному просторі, як літак, діти – це частина угоди”, – зазначила користувачка holdsworth642.

Однак багато користувачів навпаки підтримали ідею авіакомпанії, заявивши, що мати дітей і подорожувати з ними – це особистий вибір батьків, так само як і інші пасажири мають мати право вибрати, в яких умовах летіти.

  • “Як мати я повністю підтримую їхнє рішення. Ми обрали мати дітей… тоді як інші обирають не мати дітей. Чому наш вибір має впливати на когось іще? Нас же не обмежують у кількості місць або не залишають у невигідному становищі з нашою дитиною… то який вплив це на вас насправді має, якщо інші хочуть обрати тишу і спокій під час польоту?”, – прокоментувала користувачка з ніком greta.alessandra.
  • “Ви мама, і я дуже рада, що у вас є такий привілей мати дітей, але це ваш світ, і це не означає, що всі належать до цього світу. У людей різні потреби і різне терпіння. Японські авіалінії намагаються не допускати, щоб пасажирів турбували немовлята. Нічого не маю проти немовлят, але є певний ризик, що вони галасуватимуть, і не в усіх вистачить терпіння слухати це під час тривалого перельоту, коли нема змоги відійти. Ви як мама звикли до цього шуму, але багато людей ні. Розуміння і турбота один про одного мають бути в обох напрямках. Японські авіалінії не атакують немовлят, а дають іншим людям можливість уникнути їх, щоб переліт був спокійнішим. Це не неповага, це називається емпатія!”, – заявила nitschkephotography.
  • “Точно так само, як ви вирішили завести дитину, люди повинні мати можливість обирати, чи хочуть вони сидіти поруч із дитиною під час тривалого перельоту”, – зазначила miriamaaaa.
  • “Чудова ідея… Я б підтримала цілі рейси, в яких будуть тільки дорослі… Я б заплатила більше, щоб не сидіти поруч із дитиною, яка плаче під час польоту!!!”, – погодилася користувачка kellyjmoney.
  • “Japan Airlines розуміє клієнтів. Так завжди має працювати бізнес. Переступіть через себе!”, – додав thesmithsound.
  • “Я на 100% не згоден. Японія живе у 2050 році. Усі авіакомпанії повинні це зробити!”, – закликав jayker77.
  • “Бізнес-клас з самого спочатку був створений для ділових мандрівників, яким потрібно було швидко включитися в справи після приземлення. Уявіть, що ви бронюєте бізнес-клас, а поруч із вами дитина, яка плаче. Вони не обмежують вас у можливості взяти дитину на борт. Вони надають іншим людям вибір. В Японії ми говоримо “юдзуріай”. Ми всі робимо все можливе, щоб не турбувати сусідів”, – додала користувачка з ніком tayumine.

Як повідомляв УНІАН, раніше вчені з’ясували точний час початку істерик у маленьких дітей у літаках, а також середню тривалість таких нападів. Крім цього, батькам дали кілька науково обґрунтованих порад, як пережити цей неприємний момент польоту.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.