Більшість користувачів підтримали авіакомпанію.
Багато пасажирів літаків намагаються уникати місць поруч із маленькими дітьми, особливо якщо хочуть виспатися під час польоту. Національна авіакомпанія Японії Japan Airlines почула ці благання про допомогу і почала позначати в розділі бронювання квитків на сайтах і в додатку місця, на яких будуть розташовані немовлята віком від восьми днів до двох років.
Утім, блогерка Софія Калімеріду, яка розповідає у своїх соцмережах про подорожі з двома дітьми та просуває концепцію доброзичливого ставлення до маленьких мандрівників, цю ідею не оцінила й накинулася з критикою на японського авіаперевізника.
На початку травня 2025 року жінка опублікувала відео свого польоту в бізнес-класі Japan Airlines, який залишив у неї неприємний осад.
“Я, чесно кажучи, в шоці від цього… Japan Airlines – єдина авіакомпанія у світі, яка під час вибору місця показує, чи є поруч діти, щоб ви могли їх уникнути. По суті, вони заздалегідь вселяють мільйонам людей, що це ті місця, яких слід “уникати”, і що сидіння позаду дитини може зробити ваш політ некомфортним. Дуже розчаровує… що ви думаєте? Якщо ви не летите на приватному літаку, вам має бути комфортно сидіти поруч із ким завгодно…”, – поскаржилася Софія.
Майже за місяць пост набрав неабияку популярність, проте думки користувачів щодо ініціативи Japan Airlines розділилися.
Частина коментаторів підтримали обурення блогерки, погодившись, що в такий спосіб авіакомпанія завідомо дискримінує мандрівників із маленькими дітьми та дає установку іншим пасажирам, що немовлята можуть тільки псувати політ.
“Діти – це частина життя. Ми всі колись були дітьми. Ми всі повинні вирости і прийняти, що в такому тісному просторі, як літак, діти – це частина угоди”, – зазначила користувачка holdsworth642.
Однак багато користувачів навпаки підтримали ідею авіакомпанії, заявивши, що мати дітей і подорожувати з ними – це особистий вибір батьків, так само як і інші пасажири мають мати право вибрати, в яких умовах летіти.
- “Як мати я повністю підтримую їхнє рішення. Ми обрали мати дітей… тоді як інші обирають не мати дітей. Чому наш вибір має впливати на когось іще? Нас же не обмежують у кількості місць або не залишають у невигідному становищі з нашою дитиною… то який вплив це на вас насправді має, якщо інші хочуть обрати тишу і спокій під час польоту?”, – прокоментувала користувачка з ніком greta.alessandra.
- “Ви мама, і я дуже рада, що у вас є такий привілей мати дітей, але це ваш світ, і це не означає, що всі належать до цього світу. У людей різні потреби і різне терпіння. Японські авіалінії намагаються не допускати, щоб пасажирів турбували немовлята. Нічого не маю проти немовлят, але є певний ризик, що вони галасуватимуть, і не в усіх вистачить терпіння слухати це під час тривалого перельоту, коли нема змоги відійти. Ви як мама звикли до цього шуму, але багато людей ні. Розуміння і турбота один про одного мають бути в обох напрямках. Японські авіалінії не атакують немовлят, а дають іншим людям можливість уникнути їх, щоб переліт був спокійнішим. Це не неповага, це називається емпатія!”, – заявила nitschkephotography.
- “Точно так само, як ви вирішили завести дитину, люди повинні мати можливість обирати, чи хочуть вони сидіти поруч із дитиною під час тривалого перельоту”, – зазначила miriamaaaa.
- “Чудова ідея… Я б підтримала цілі рейси, в яких будуть тільки дорослі… Я б заплатила більше, щоб не сидіти поруч із дитиною, яка плаче під час польоту!!!”, – погодилася користувачка kellyjmoney.
- “Japan Airlines розуміє клієнтів. Так завжди має працювати бізнес. Переступіть через себе!”, – додав thesmithsound.
- “Я на 100% не згоден. Японія живе у 2050 році. Усі авіакомпанії повинні це зробити!”, – закликав jayker77.
- “Бізнес-клас з самого спочатку був створений для ділових мандрівників, яким потрібно було швидко включитися в справи після приземлення. Уявіть, що ви бронюєте бізнес-клас, а поруч із вами дитина, яка плаче. Вони не обмежують вас у можливості взяти дитину на борт. Вони надають іншим людям вибір. В Японії ми говоримо “юдзуріай”. Ми всі робимо все можливе, щоб не турбувати сусідів”, – додала користувачка з ніком tayumine.
Як повідомляв УНІАН, раніше вчені з’ясували точний час початку істерик у маленьких дітей у літаках, а також середню тривалість таких нападів. Крім цього, батькам дали кілька науково обґрунтованих порад, як пережити цей неприємний момент польоту.