
Вимірювання швидкості SSD у MacBook Pro M5 та M4 / Max Tech, YouTube
Відсутність візуальних змін у новому MacBook Pro може створити враження, що Apple лише додала процесор M5 і пішла собі далі. Але це далеко не так.
Ютубер Max Tech та тест швидкості накопичувачів Blackmagic показують перевагу, не менш важливу за новий чип. А саме — твердотілий накопичувач MacBook Pro M5 на 211% швидший за SSD у попередника з M4. Це у три рази швидше.
Під час розбирання обох ноутбуків видно, що обидві моделі мають схоже внутрішнє компонування, один вентилятор та одну теплову трубку для охолодження, а також два чипи NAND для максимальної продуктивності SSD. Після поверхневого розбирання Max Tech запустив Blackmagic, щоб перевірити продуктивність нового MacBook. В обох тестах швидкості, послідовного читання та запису, MacBook Pro M5 перевищив поріг 6000 МБ/с. Нижче — результати порівняно з MacBook Pro M4.
Wccftech припускає, що Apple оновила контролер SSD ноутбука, проте ці характеристики невідомі. У продуктивності є зворотний бік: за даними Max Tech, MacBook Pro M5 гріється до 49°C. Сюрприз: це менша температура, ніж в попередника.
А що дасть більш прискіпливе розбирання MacBook Pro? Воно покаже непогану ремонтопридатність, як стверджує YouTube-канал iFixit. Зокрема, спрощений доступ до батареї та покращений кабель-менеджмент. Як і зазначав попередній блогер, різниця невелика, але вона складається з багатьох дрібних удосконалень.

Хочеш знати більше, ніж ChatGPT 5? Підписуйся на ITC.ua у TelegramПІДПИСАТИСЯ


Також Apple, на загальний подив, випустила офіційний посібник з ремонту в той самий день, коли вийшов MacBook Pro M5. Він починається з відомої збиральникам рекомендації: від’єднати батарею живлення, пер ніж працювати далі.
СпецпроєктиЯк біржі сприяють розвитку сучасних професійних трейдерів. Добірка платформ та важливі нюансиFAVBET Tech у 2025 році: 650 млн грн податків за 9 місяців, інвестиції у мілітарні R&D-проєкти та не тільки

Всередині дослідники знайшли шестиелементний акумулятор місткістю 72,6 Вт·год — майже такою ж, як у попереднього покоління. Тепер більше не потрібно знімати трекпад, щоб дістатися до клейких виступів під центральними елементами акумулятора для його демонтажу.
Більшість портів і вентилятор охолодження є модульними, тобто їх можна замінити незалежно у разі пошкодження. Проте роз’єми розташовані під материнською платою, тому доступ до них все одно вимагає значного розбирання. Також без зняття материнської плати неможливо зняти вентилятор. Як зазначає Apple Insider, багато змін у кріпленні динаміків, кабелів та трекпада демонструють курс Apple на спрощення ремонту, проте це не революційні зміни.













