Візуалізація сучасного Skoda Favorit. Джерело: Ljudmil Slavov / Skoda
Skoda Auto показала сучасну інтерпретацію хетчбека Skoda Favorit. Якби його випустили зараз, то зробили б повністю електричним кросовером із батареями під підлогою.
Що відомо
Хетчбек Skoda Favorit був представлений 1987 року. Попри те, що він був розроблений в умовах обмежень Східного блоку, йому вдавалося конкурувати із західними автомобілями з погляду корисності та ходових якостей. Він був оснащений 1,3-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю від 40 до 50 кВт (від 54 до 68 к.с.) у різних версіях. А дизайн був розроблений легендарною студією Bertone. Крім хетчбека, Skoda також випускала універсал Forman. Модель пережила кілька оновлень і в 1994 році припинила існування, поступившись місцем Felicia.
Сучасну версію Skoda Favorit створив дизайнер Людмил Славов (Ljudmil Slavov). За фінальну візуалізацію проєкту відповідав Девід Стінгл (David Stingl). Славов переосмислив модель відповідно до фірмового стилю Skoda Modern Solid, витративши близько 120 годин особистого часу. Однак він навмисно відмовився від деяких характерних елементів сучасних Skoda, включно з передньою частиною Tech-Deck Face. Дизайнер пояснив це рішення тим, що оригінальний Favorit і без того був дуже мінімалістичним і додаткові зміни нашкодили б цілісності композиції.
Концепт гоночної версії сучасного Skoda Favorit. Ілюстрація: Людмил Славов (Ljudmil Slavov) / Skoda
Крім “цивільної” версії, Людмил Славов також створив гоночний концепт, натхненний ралійною спадщиною Favorit. Він відрізняється випнутими бамперами з м’якого на дотик матеріалу, які він ввів на певному етапі розробки, щоб відсилати до пластикових бамперів оригінального Favorit.
Джерело: Skoda