Also TM-B. Джерело: Also
Не секрет, що Rivian, американський виробник електромобілів, давно придивляється до двоколісного транспорту. Патенти та інші витоки з’являлися протягом кількох років, але тепер ми нарешті бачимо результати цього інтересу — новий TM-B.
Що відомо
Це флагманський продукт Also — нового бренду, що відокремився від Rivian. TM-B є модульним транспортним засобом на двох колесах з досить великим водонепроникним блоком у нижній частині рами.
Усередині блоку знаходяться батарея, невеликий генератор і педальна система. Цікаво, що педалі тут не мають фізичного зв’язку із заднім колесом. Завдяки обертанню педалей генератор виробляє електроенергію, а трансмісія з електронним управлінням передає потужність на заднє колесо.
Also пропонує три профілі їзди та змінну систему сидінь. Покупці починають з вибору малого або великого сидіння. Потім можуть додати більше варіантів, включаючи вантажне сидіння та сидіння в мото-стилі.
Також можна вибрати між пакетом All-Terrain з шипованими шинами та двома додатковими режимами їзди, або пакетом Street з більш гладкими шинами. AT-пакет на 200 доларів дорожчий.
П’ятидюймова сенсорна панель приладів з поворотною рамкою відображає дані про поїздку разом з навігацією. Байк має підвіску з ходом 120 мм, але Also не вказує, чи можна її заблокувати для підйомів або рівних доріг. Гальма особливо цікаві — вони використовують рекуперативну технологію для повернення енергії в акумулятор.
Also заявляє про продаж велосипедів із запасом ходу від 60 до 100 миль (приблизно 97–161 км) і крутним моментом до 180 Нм. Вантажопідйомність на більш просунутих моделях досягає 147 кг.
Базовий TM-B коштуватиме «менше ніж 4000 доларів», а Launch Edition, доступний для замовлення зараз, починається з 4500 доларів без опцій.
Джерело: Carscoops