Постер Dragon Age: Veilguard. Джерело: Electronic Arts
Марк Дарра (Mark Darrah), колишній розробник зі студії BioWare, опублікував нове відео, у якому поділився своїми думками щодо того, що Electronic Arts не надавала належну підтримку команді розробників Dragon Age: Veilguard. У відео він говорить про рішення EA починаючи з 2017-го року, які стосувалися не лише Veilguard, а й Mass Effect: Andromeda.
Що відомо
На думку Дарри, EA “ганебно використала” людей, які працювали над Dragon Age, а також іншу частину BioWare наприкінці 2016-го. Серед основних проблем він називає відсутність будь-якої послідовності щодо лідерства команди:
“Це був перший випадок, коли ми мали справу з перериванням лідерства, коли людина, відповідальна за проект, залишила цей проект, щоб допомогти комусь іншому, якомусь іншому проекту, в той час як проект продовжував працювати. У випадку з Mass Effect: Andromeda, я не думаю, що вплив на Dragon Age був величезним. Це було не дуже довго, але це створило прецедент того, що ми можемо робити, і це не дуже добре, що ми можемо робити. Неймовірно небезпечно запускати проект, коли в ньому відсутня частина основного керівництва”.
Розробник також розповів про певні проблеми, з якими стикається команда при спробі обговорень проблем із CEO EA Ендрю Уілсоном (Andrew Wilson), який запевняв його, що компанія все ще дуже цінує франшизу Dragon Age.
“Ви повинні пам’ятати: я – друга за посадкою людина в BioWare. Кейсі пройшов співбесіду, був прийнятий на роботу і підготовлений до повернення без жодних консультацій зі мною. Чи змінила б моя участь у цьому процесі рішення? Ні, я не думаю, що змінило б, але існує величезна кількість неповаги, пов’язаної з прийняттям такого важливого рішення, без залучення другої за посадою людини у вашій студії, яка жодним чином не бере участі у цьому процесі”.
Де можна пограти?
Dragon Age: Veilguard доступна для гри на PlayStation 5, Xbox Series та PC.