Технології

Електромобілі з подовжувачем ходу можуть виявитися «глухим кутом» для Європи, — дослідження

Електромобілі з подовжувачем ходу можуть виявитися «глухим кутом» для Європи, — дослідження

Li Auto L9 в «розрізі». Джерело: Li Auto

Електромобілі з подовжувачем ходу (EREV) — це автомобілі з електричною силовою установкою, яка включає батарею і тяговий мотор, плюс бензиновий двигун. ДВЗ може заряджати високовольтну батарею для збільшення запасу ходу, але не приводить автомобіль в рух самостійно.

У другому кварталі 2025 року EREV зайняли 10% китайського ринку транспортних засобів нової енергії (NEV), який в основному складається з електромобілів та плагін-гібридів. Але європейська організація, що виступає за чистий транспорт, Transport & Environment, заявила в новому дослідженні, що в разі розряджених батарей EREV у Китаї забруднюють навколишнє середовище, так само, як бензинові автомобілі.

Як і у випадку з плагін-гібридами (PHEV), головний аргумент на користь EREV полягає в тому, що власники будуть регулярно їх заряджати. Це дозволить проїжджати більшу частину шляху на електриці, знижуючи викиди і економлячи на бензині. Однак статистика використання плагін-гібридів у Європі показала, що власники майже не заряджають їх і їздять в основному на бензині. Це призводить до таких же або навіть гірших викидів і більших витрат на пальне.

TE стверджує, що немає гарантій, що з EREV у Європі буде інакше.

Ось цитата з дослідження:

EREV мають технічні переваги перед європейськими плагін-гібридами завдяки більшому запасу ходу, потужнішим електромоторам і можливості швидкої зарядки. Однак нинішні моделі EREV мають схожі недоліки — наприклад, великий паливний бак, який дозволяє користувачам переважно їздити на бензині.

Зважаючи на конкуренцію з боку плагін-гібридів і той факт, що технологія EREV контролюється китайськими автовиробниками, впровадження цієї перехідної технології в Європі залишається вкрай невизначеним.

Продовження життя технології згоряння пального заведе індустрію у глухий кут. Щоб побудувати майбутнє для європейської автомобільної промисловості, ЄС має дотримуватися курсу, підтвердити цільові показники по CO2 та впевнено увійти в еру електромобілів».

Чому в Китаї працює, а в Європі — під питанням?

EREV у Китаї — це в основному великі розкішні моделі з великими батареями, які б не були популярними в Європі. Але дослідження не виступає категорично проти EREV. Скоріше, група хоче кращої реалізації технології, яка б стимулювала більше пересування на електриці та меншу залежність від двигуна внутрішнього згоряння.

Джерело: TE

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.