
Ілюстрація: вкладка "AI Mode". Джерело: Google
Google розпочала публічне тестування реклами в режимі штучного інтелекту. Відповіді, згенеровані штучним інтелектом на базі Gemini, тепер можуть містити рекламні посилання, позначені як “спонсорований” контент. Про це повідомив SEO-консультант Броді Кларк.
Що відомо
Представник Google підтвердив, що реклама в AI Mode – це частина експериментів, які тривають вже кілька місяців. Вперше про намір запуску реклами в режимі штучного інтелекту компанія оголосила ще в травні 2025 року. Водночас за словами представника, повноцінний запуск реклами для широкого кола користувачів поки не планується.
The time has come. Google is now showing ads within AI Mode for the first time ever.
Similar to the ads that I had originally spotted showing within AI overviews earlier this year, the placement is at the bottom of the response.
And as you can see, the ad results are labelled… pic.twitter.com/JZa7g8rS2N
— Brodie Clark (@brodieseo) November 21, 2025
Зараз програмне забезпечення, віддає перевагу органічним посиланням, розміщуючи їх вище за спонсоровані. У цьому контексті штучний інтелект виконує роль персонального асистента, якого часто подають у рекламних матеріалах.
Google – не єдина компанія, яка вивчає можливості монетизації через ШІ. Наприклад, платформа X (раніше Twitter) також заявила про запуск реклами у відповідях ШІ, а OpenAI, за чутками, готує власну рекламну платформу для ChatGPT.













