Peugeot E-208 GTi . Джерело: Peugeot
Peugeot повернула “заряджену” версію компактного хетчбека 208 у модельний ряд після шестирічної перерви. Перероджена модель з позначенням E-208 GTI була представлена офіційно під час перегонів на витривалість “24 години Ле-Мана 2025”.
Що відомо
Модель 208/e-208 побудована на платформі Stellantis e-CMP, яку також використовують Fiat 600 і Alfa Romeo Junior. Не дивно, що e-208 GTI має багато спільного з гарячими електричними версіями цих машин – Abarth 600e Scorpionissima та Alfa Romeo Junior Veloce. Той самий електромотор видає 280 кінських сил і 345 Нм крутного моменту на передні колеса. Утім, Peugeot заявляє невелику перевагу в динаміці: розгін до 100 км/год за 5,7 секунди проти 5,9 в Alfa й Abarth.
Батарея ємністю 54 кВт⋅год забезпечує запас ходу 350 км за циклом WLTP. Зарядка від домашньої станції (7,4 кВт) займає 4 години 40 хвилин. Є функція обмеження заряду до 80% для щоденного використання. На швидкій зарядній станції потужністю 100 кВт автомобіль заряджається з 20% до 80% менш ніж за 30 хвилин. Також доступна функція V2L – можна живити зовнішні пристрої від акумулятора машини, наприклад, заряджати електровелосипед.
Підвіска версії GTI занижена на 30 мм, колія розширена на 56 мм спереду і 27 мм ззаду – це надає GTI більш спортивного вигляду, як у легендарного 205 GTI 1.9. Навіть 18-дюймові диски з багатоспицевим дизайном і червоними літерами GTI в центрі відсилають до класики. Червоні акценти всюди: на розширювачах арок, решітці, фарах, чотирипоршневих гальмах із дисками 355 мм. У салоні червоне підсвічування, килимки, ремені безпеки, рядок на панелях і спортивних сидіннях з центральною червоною смугою – все це данина поваги дизайну 205 GTI.
Ціни на новий Peugeot E-208 GTI поки не оголошені.
Джерело: Peugeot