iQOO 15. Джерело: iQOO
Компанія Vivo оголосила про історичний успіх свого суббренду iQOO: новий флагман iQOO 15 перевершив добові продажі попередника iQOO 13 вже за перші 30 хвилин продажів. Нажаль, компанія не розкриває ні абсолютних цифр, ні показників за першу добу.
Колекційне видання Honor of Kings 10th Anniversary було розпродано повністю, друга партія має надійти у продаж 24 жовтня.
На фоні торгової війни з США і запровадженням системи державних субсидій на побутову техніку в Китаї спостерігається загальний ріст китайських виробників на внутрішньому ринку. Цього року Vivo зуміла цим скористатися, організувавши низку «витоків» і тизерів незадовго до анонсу. Відповідно у користувачів, які перед цим обходили бренд iQOO як невідомий і ненадійний склалося враження, що вони його давно знають і це відомий бренд, який постійно на слуху.
iQOO 15 отримав гарні характеристики: Snapdragon 8 Elite Gen 5 з ігровим чипом Q3, до 16 Гб оперативної пам’яті і три 50 Мп камери дозволяють йому на рівних конкурувати з найсильнішими конкурентами.
Джерело: m.weibo.cn