Технології

LG залишається брендом №1 на ринку побутових кондиціонерів у Латинській Америці

LG залишається брендом №1 на ринку побутових кондиціонерів у Латинській Америці

Кондиціонер LG. Джерело: LG Electronics

LG Electronics залишається брендом №1 на ринку побутових кондиціонерів у Латинській Америці. Згідно з даними аналітичної компанії Euromonitor International, LG очолює продажі кондиціонерів у регіоні з 2015 по 2024 рік включно. У Бразилії компанія також посідає провідні позиції завдяки поєднанню інверторної технології, нових функцій і оновленого модельного ряду.

Що відомо

У 2024 році продажі побутових кондиціонерів у Латинській Америці збільшилися на 30% порівняно з 2023 роком. У Бразилії обсяг реалізації зріс майже втричі порівняно з 2015 роком. Зараз рівень проникнення таких пристроїв у країні становить приблизно 20%. Очікується, що до 2029 року ринок зросте більш ніж на 20%. У відповідь на ці тенденції LG планує подальше розширення присутності в регіоні.

У 2025 році компанія представила нові моделі кондиціонерів із функціями штучного інтелекту – DUALCOOL AI Air (відомий у Бразилії як DUAL INVERTER AI Air) та ARTCOOL AI Air. Ці пристрої можуть автоматично регулювати температуру, швидкість вентиляції та напрямок повітряного потоку. Також реалізовано функції для зниження споживання енергії – зокрема AI kW Manager та виявлення відкритих вікон.

ARTCOOL AI Air був відзначений нагородами Red Dot Design Award та International Design Excellence Awards (IDEA), а модель DUALCOOL AI Air – премією iF Design Award.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.