Mercedes-Benz GLC 400 4MATIC з технологією EQ. Джерело: Mercedes-Benz
Mercedes-Benz вирішила повернути у свої автомобілі більше звичних фізичних клавіш. Як розповів керівник софтверного напряму компанії Магнус Естберг (Magnus Östberg) в інтерв’ю Autocar, судячи зі статистики, кнопки зручніші для багатьох клієнтів, ніж повністю сенсорне управління.
Що відомо
Першим нововведення отримають новий GLC і електричний CLA Shooting Brake – обидва матимуть кермо із гойдалками, роликами та кнопками. Таке кермо стане стандартом для всіх майбутніх моделей марки, а пізніше його почнуть ставити також на вже доступні моделі, починаючи з нещодавно представленого CLA. За словами Естберга, це найпростіший і найдоступніший спосіб повернути фізичне управління без відмови від цифрової концепції інтер’єрів Mercedes.
Кермо нового Mercedes-Benz CLA 250+ Shooting Brake with EQ Technology. Фото: Mercedes-Benz
Компанія робить ставку на “автомобілі, що визначаються софтом” (англ. “software-defined vehicles”, скор. SDV), які дають збирають дані про використання систем. Саме статистика показала, що частину функцій водії частіше обирають за допомогою кнопок і роликів. При цьому уподобання відрізняються залежно від регіону: якщо в Європі люблять кнопки, то в Азії більше покладаються на сенсори та голосове управління.
У майбутньому Mercedes планує розширити зону “повернення кнопок” і на інші елементи салону, насамперед у кросоверах і позашляховиках – там більше місця для компонування, а покупці частіше цінують тактильне управління.
Примітно, що паралельно з цим GLC отримав і найбільший екран в історії марки – MBUX Hyperscreen діагоналлю 39,1 дюйма, який займає всю ширину передньої панелі. За словами шеф-дизайнера Mercedes Гордона Вагенера (Gordon Wagener), більшими екрани вже навряд чи стануть.
Джерело: Autocar