Головний арт Fairgame$. Джерело: Sony
Ставка на ігри-сервіси стала одним із головних провалів PlayStation Studios: в один момент у розробці перебувало близько тринадцяти таких проєктів, які або скасовані, або потрапили у виробниче пекло.
Відомо, що Sony відмовилася від створення онлайн-ігор за такими франшизами як God of War, The Last of Us, Twisted Metal і Marvel’s Spider-Man, а феєричний провал Concord, на яку витратили 8 років і сотні мільйонів доларів, став остаточним підтвердженням неспроможності стратегії японського розробника.
Що відомо
Однією з сервісних ігор, що ще перебувають у розробці, є мережевий шутер Fairgame$ від студії Haven, але над цією грою теж нависли грозові хмари, оскільки перші тестувальники були нажахані її якістю, а компанію залишила її засновниця та керівниця Джейд Реймонд (Jade Raymond) – експродюсерка серії Assassin’s Creed.
Sony ще не оголошувала про скасування Fairgame$, але авторитетний аналітик Майкл Пактер у своєму новому відео стверджує, що саме до такого рішення і прийшла компанія. Він вважає, що ставка на сервісні ігри провалилася через відсутність чіткої стратегії та команди досвідчених продюсерів і геймдизайнерів, які знають толк у сервісних іграх і знають, як зробити їх конкурентоспроможними на тлі численних популярних тайтлів. По суті, єдина успішна онлайн-гра PlayStation Studios – це шутер Helldivers II, який випустила студія Arrowhead Game, що не входить до внутрішніх колективів Sony.
(с 3:46)
Останньою новиною про Fairgame$ було повідомлення інсайдера Джеффа Грабба (Jeff Grubb), який повідомив, що розробник ухвалив непублічне рішення щодо перенесення релізу шутера на 2026 рік, але тепер усе вказує на те, що цього не станеться.