Mazda Iconic SP Concept. Джерело: Mazda
Mazda веде розробку двох спортивних автомобілів – наступника RX-7 і MX-5 наступного покоління. Модель із роторним двигуном може дебютувати наступного року з гібридною силовою установкою зі збільшувачем запасу ходу (range-extender).
Що відомо
Головний технічний директор Mazda Рюїті Умесіта (Ryuichi Umeshita) підтвердив цю інформацію в інтерв’ю Motor Trend: “Можна очікувати, що Iconic SP стане хорошим наступником RX-7”. Його коментарі перегукуються з більш ранніми заявами президента і генерального директора Mazda Масахіро Моро (Masahiro Moro), який сказав, що був би радий поверненню роторного спорткара.
Умесіта також зазначив, що “початкові розмови були про те, що він може бути запущений у виробництво вже у 2026 році, але терміни також залежать від життєздатного бізнес-кейса”. З технічного боку справи йдуть швидше, оскільки він підтвердив, що наступне покоління роторного двигуна майже готове.
Mazda Iconic SP Concept. Фото: Mazda
Питання про назву все ще не вирішене. Коли його запитали, чи буде новий спортивний автомобіль носити значок RX-7 або RX-9, Умесіта не дав прямої відповіді. Він зазначив, що модель не повинна безпосередньо успадковувати будь-яку наявну табличку, хоча вона може відродити щось із минулого або представити абсолютно нову ідентичність.
Концепт Mazda Iconic SP був оснащений гібридною силовою установкою потужністю 365 к.с. Вона представлена роторним двигуном у ролі генератора, доповненого одним електродвигуном і акумуляторною батареєю. Очікується, що серійна модель використовуватиме схожу установку. Однак Mazda може також запропонувати другу конфігурацію, цього разу з роторним двигуном, що виступає основним джерелом руху.
Що стосується цільових показників, наступник RX-7 буде моделлю з невеликим обсягом продажів, і Умесіта заявив, що він “доповнить”, а не поглине продажі нового MX-5. До того ж дебют наступного покоління MX-5 відбудеться тільки через кілька років.
Джерело: MotorTrend