Колаж з обкладинок вертикальних серіалів, доступних на сервісі. Джерело: Megogo
MEGOGO продовжує втискати серіальний досвід у ритм сучасного життя — тепер глядачам пропонують вертикальні серіали, заточені під мобільні екрани. Ідея проста, як push-повідомлення: зняти короткий, динамічний контент, який зручно дивитися у транспорті, черзі чи навіть під час приготування ранкової яєшні. Але з ноткою драматизму, несподіваними поворотами та фіналом, що тримає в напрузі.
Першими на платформі з’явились 19 вертикальних серіалів компанії Briz — кожен із них має близько 45 серій. Якщо перемножити, маємо 855 серій загалом. А це — орієнтовно 855–1280 хвилин відео (залежно від того, яка серія — на 1 або на 1.5 хвилини). Тобто від 14 до 21 години нових історій, упакованих у формат, що можна проковтнути як цукерку.Контент буде доступний у мобільному застосунку MEGOGO, в окремому розділі «Short dramas» (якщо ви читаєте цю новину зі смартфона, то вам сюди).
Ідея не нова у світі (достатньо згадати сервіси типу Quibi, який не вистрілив), але для України — крок свіжий. MEGOGO — перший OTT-сервіс у країні, який офіційно додав вертикальні серіали до передплати (SVOD).
“Зоряних війн, звісно, ви тут не побачите”. Ілюстрація: gagadget
Особливої уваги заслуговує локалізація: усі серіали мають українську озвучку, зроблену на замовлення сервісу, а також «вшиті» українські субтитри. Це не тільки зручно — можна дивитися без звуку, — а й відповідає тренду «безмовного перегляду», що став популярним у соцмережах.
Вертикальний контент став доступним не лише в Україні, але й на інших ринках MEGOGO — зокрема, у Польщі та Казахстані. Усі ці країни отримають доступ до серіалів у межах передплати, без доплат і надбавок.
Ініціативу пояснює статистика: у 2024 році 26.2% користувачів MEGOGO дивились контент саме з мобільних пристроїв. І компанія логічно вирішила: якщо третина глядачів — з телефона, то й серіали мають бути під це заточені. Як зазначає Global Chief Marketing Officer Валерія Толочина, це «наступний крок» у розвитку сервісу. І у боротьбі за увагу споживачів.
Показати прес-реліз Сховати прес-реліз
MEGOGO вперше запускає вертикальні серіали: новий формат відеоконтенту для смартфонів
Мобільний контент майбутнього: MEGOGO додає вертикальні серіали у передплату
7 квітня 2025 року
Медіасервіс MEGOGO продовжує розширювати контентну пропозицію та вперше запускає вертикальні серіали на платформі. Це новий формат відеоконтенту, створений спеціально для перегляду на мобільних пристроях, що підкорює світ та набуває все більшої популярності серед глядачів.
Першими на MEGOGO з’явились 19 вертикальних серіалів від правовласника Briz, кожен з яких налічує близько 45 серій. Ці історії захоплюють швидким розвитком подій, несподіваними сюжетними поворотами та фіналами. Усе це в ультракороткому форматі: серії тривають всього 1-1,5 хвилини – тренд, який сформували цифрові платформи та мобільний контент. Вертикальні серіали вже здобувають популярність у світі, і тепер стають доступними для передплатників MEGOGO.
Для зручності користувачів усі вертикальні серіали на MEGOGO матимуть українську озвучку на замовлення медіасервісу та «вшиті» українські субтитри. Це дозволить комфортно дивитися контент навіть без звуку – у черзі, громадському транспорті чи в будь-якому місці, де краще вимкнути аудіо.
Вертикальні серіали будуть доступні на всіх ринках, де представлений MEGOGO. Для користувачів в Україні, Польщі та Казахстані новий контент буде доступний у рамках передплати (SVOD).
MEGOGO стає першим OTT-сервісом в Україні, який додає вертикальні серіали до своєї контентної пропозиції. «Ми постійно шукаємо нові формати, щоб задовольнити потреби глядачів. Вертикальні серіали – це наступний крок, який підвищує цінність нашої пропозиції. Вже сьогодні MEGOGO пропонує значну бібліотеку контенту для мобільних пристроїв, що підтверджує статистика: у 2024 році 26,2% наших користувачів споживали контент саме на цих пристроях. Тому ми впевнені, що новий формат знайде своїх прихильників», – коментує Global Chief Marketing Officer MEGOGO Валерія Толочина.
Нові вертикальні серіали вже доступні передплатникам MEGOGO в мобільному застосунку у розділі «Short dramas».