Porsche Cayenne Electric у камуфляжі. Джерело: Porsche
Porsche готує до дебюту перший повністю електричний Cayenne, і хоча офіційна прем’єра запланована тільки на кінець 2025 року, прототип уже відзначився рекордом на одному з найстаріших автоспортивних пагорбів Великої Британії – Shelsley Walsh, який використовується з 1905 року.
Що відомо
Коротку, але технічно складну трасу протяжністю 914 метрів і з середнім ухилом 16,7%, електрокросовер у заводському камуфляжі проїхав за 31,28 секунди. Таким чином Cayenne більш ніж на 4 секунди побив колишній рекорд серед серійних SUV (35,53 секунди), встановлений Bentley Bentayga.
За кермом була Габріела Їлкова (Gabriela Jílková) – тест-пілот TAG Heuer Porsche Formula E Team. Особливо вразив старт: подолання перших 60 ярдів (18,3 м) зайняло всього лише 1,94 секунди – такий результат демонструють формульні боліди на сліках, тоді як у Cayenne були звичайні дорожні літні шини.
Porsche поки що не розкриває характеристики електричного Cayenne, але завдяки недавньому відео з екс-ведучим Top Gear Річардом Гаммондом (Richard Hammond) стало відомо кілька важливих деталей:
- На електрокросовер встановлена пневматична підвіска Active Ride, аналогічна тій, що застосовується в Taycan, але не в електричному Macan, з яким Cayenne ділить платформу PPE;
- У режимі Track EV відтворюється звук, що нагадує роботу двигуна V8;
- Очікується, що потужність перевищуватиме 730 к.с. – це значення найпотужнішого бензинового Cayenne Turbo E-Hybrid.
Porsche також заявила, що буксирувальна спроможність Cayenne Electric сягне 3 500 кг – це стільки ж, скільки у бензинового Cayenne і Rivian R1S. Щоб підкреслити це, Гаммонд причепив до електрокара ретро-модель Lagonda і зазначив, що тяговість електричних моторів дає змогу легко долати підйоми навіть із важким вантажем.
Джерело: Porsche