Кадр з трейлеру The Witcher 4. Джерело: CD Projekt Red
Нещодавно CD Projekt Red вийшла на сцену під час презентації State of Unreal, щоб продемонструвати технічні можливості майбутньої гри The Witcher 4, яка розробляється на Unreal Engine 5. У сегменті, що тривав кілька хвилин, представники CDPR провели глядачів світом “Відьмака 4”, демонструючи те, що здавалося нашим першим поглядом на геймплей з цієї RPG з відкритим світом. Та не все так просто.
Що відомо
Однак, у заяві, опублікованій незабаром після події, було підтверджено, що те, що ми бачили, було не “Відьмаком 4”, а технологічною демоверсією, створеною з використанням тієї ж технології, що лежить в основі “Відьмака 4”. Це означає, що приголомшливі візуальні ефекти та графіка гри, показані в демо, не слід сприймати за чисту монету.
Фанати швидко нагадали, що CDPR вже неодноразово робила подібне: показувала щось приголомшливе, а потім не дотримувалася обіцянок щодо візуала на момент виходу гри. Це сталося з The Witcher 3: Wild Hunt (2015) і, що найбільш пам’ятно, з Cyberpunk 2077 (2020).
У заяві, наданій VGC, було розкрито:
“Це технічна демонстрація, і перший погляд на передові технології, що лежать в основі The Witcher 4 – але не сама The Witcher 4. Вона демонструє потужну основу, яку ми створюємо в тісній співпраці з Epic Games, щоб розширити дизайн відкритого світу далі, ніж будь-коли раніше, а також основні системи та функції, які ми розробляємо за допомогою Unreal Engine 5. Ми дуже пишаємося цим раннім етапом і раді дати вам короткий погляд на деякі круті технології, такі як UAF, Nanite Foliage, Smart Objects, ML Deformer та FastGeo Streaming, які допомагають формувати майбутнє “Відьмака”.
Чи буде The Witcher 4 виглядати так само добре, коли вона вийде? Ймовірно, ні – але досвід підказує, що вона буде виглядати майже так само добре. Зрештою, “Відьмаку 3” вже десять років, і гра досі має гарний вигляд. Та все ж ця ситуація вкотре нагадує, що до гучних демонстрацій ігрової графіки слід ставитися з обережністю.