Скриншот з сайту московського метро / dev.ua
Як повідомляє dev.ua, з посиланнями на російські сайти, з 6 ранку не працюють онлайн-системи московського метро, і що цікаво — видають повідомлення про технічний збій від імені «Укрзалізниці».
Користувачі нібито не можуть поповнити й переглянути свої карти, також не проходять платежі через валідатори, тоді як під час відкриття офіційного сайту московського метро завантажується повідомлення про збій від АТ «Укрзалізниця».
«В наших онлайн-системах спостерігається технічний збій. Роботу застосунку та сайту з продажів квитків відновлено, але ще можливі перебої. Наразі стабілізуємо системи», — йдеться у повідомленні.
Так текст такий самий, який бачили українські користувачі під час чотириденного збою в «Укрзалізниці». В підприємстві на той час заявили про масштабну кібератаку, разом з тим не уточнивши подробиць, але звідки «ростуть ноги» здається очевидним.
З 27 березня «Укрзалізниця» відновила онлайн-продажі квитків і наразі потроху додає інші функції: вже доступні придбання квитків з пільгами для людей з інвалідністю та студентів, а також онлайн-табло. В активній роботі повернення верифікації через Дія.Підпис та моніторинг з автовикупом.