Технології

Провал Concord навчив Sony: гігант ігрової індустрії обіцяє не повторювати помилок і переглядає стратегію Live-Service ігор

Провал Concord навчив Sony: гігант ігрової індустрії обіцяє не повторювати помилок і переглядає стратегію Live-Service ігор

Банер Concord. Джерело: Sony

Після гучного провалу шутера-сервісу Concord, який був драматично вилучений з продажу менш ніж за місяць, японський гігант ігрової індустрії клянеться не повторювати своїх помилок. Sony заявляє, що “переглянула свої процеси, щоб глибоко зрозуміти, як і чому гра не виправдала очікувань”. 

Що відомо

Виступаючи в рамках спланованого круглого столу інвесторів, голова PS Studios Гермен Хульст (Hermen Hulst) заявив, що, на його думку, “була виконана дійсно хороша робота” над шутером від першої особи. Проте він визнав, що гра не була “достатньо відмінною, щоб резонувати з гравцями” після виходу на “гіперконкурентний сегмент ринку”. 

Хульст продовжив: “Ми впровадили набагато суворіші процеси для перевірки наших творчих, комерційних та розробницьких припущень. І тепер ми робимо це на набагато більш постійній основі. І це план, який забезпечить, що ми інвестуємо в правильні можливості в правильний час, зберігаючи при цьому набагато більш передбачувані терміни”. 

Колишній керуючий директор Guerrilla Games вказав на Marathon як на тайтл, до якого компанія ставиться надзвичайно серйозно, і він зазначив, що команда наразі переглядає цикл альфа-тестування, який завершився, щоб краще “зрозуміти, як аудиторія взаємодіє з ним”. 

Однак Хульст наполягав, що Sony не відмовиться від ігор-сервісів, попри уроки, які вона вивчила: “Це велика можливість для нас”, — зазначив він. Це підтверджує, що, попри невдачу Concord, Sony все ще бачить потенціал у цій моделі ігор, але виходить у компанії, м’яко кажучи, дуже погано.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.