
Rivian R2. Джерело: Rivian
Новий позашляховик Rivian R2 буде обладнаний батареєю, здатною віддавати електроенергію назовні завдяки підтримці технології vehicle-to-home (V2H).
Що відомо
Функція V2H дозволяє електромобілю подавати енергію безпосередньо в енергосистему дому через зарядний порт, перетворюючи машину на колісний накопичувач енергії. Така функція буде корисна при екстрених відключеннях електроенергії та для економії на рахунках — власник може заряджати батарею вночі, коли електроенергія дешева, і використовувати накопичену енергію в години високих тарифів.
Модуль управління енергією розміщено в задній частині батареї та об’єднує кілька функцій, включаючи двонаправлений зарядний пристрій. Він перетворює змінний струм (AC) із мережі в постійний (DC) для заряду батареї, а також навпаки, щоб віддавати струм у домашню мережу.

Акумуляторна батарея Rivian R2. Ілюстрація: Rivian
Rivian зазначає, що ця особливість R2 може відкрити доступ до гігават-годин зберігання енергії для клієнтів, роблячи електромобілі ефективним рішенням для домашнього енергозабезпечення. Для американського ринку R2 буде оснащений зарядним портом NACS, а для Європи розглядається варіант CCS2.
Для роботи системи V2H потрібна додаткова апаратна частина. Ford і General Motors вже пропонують свої комплекти для дому — їхня вартість складає кілька тисяч доларів. Rivian також планує випуск нового двонаправленого зарядного пристрою для власників R1S і R1T.
R2 отримає акумулятори з комірками типу 4695 LG, які мають в 6 разів більшу енергоємність, ніж у нинішніх моделей. Rivian розраховує на запас ходу в 300 миль (близько 480 км), але точна ємність батарей поки не розкривається.
Спочатку виробництво комірок 4695 буде організовано за межами США, але з 2027 року компанія має намір перенести випуск на завод в Арізоні.
Джерело: InsideEVs










