Технології

Розробка ремастеру оригінальної Fallout “практично нереальна”, – розробник

Розробка ремастеру оригінальної Fallout "практично нереальна", - розробник

Зображення персонажа із Fallout. Джерело: Bethesda

Після успіху Oblivion Remastered геймери почали масово просити ремастер оригінальної Fallout. Один із творців гри, Тім Кейн (Tim Cain), у відео на YouTube пояснив, чому це майже нереально.

Що ще відомо

За його словами, після звільнення з Interplay йому наказали не залишати копій коду Fallout. Він не лише знищив основні файли, а й усі прототипи та бібліотеки, через що навіть його старі домашні проєкти більше не працюють.

Попри це, Ребека Гайнман (Rebecca Heineman), співзасновниця Interplay, стверджує, що має часткові копії коду. Але юридичні й технічні перешкоди залишаються серйозними. Наприклад, музичні ліцензії, отримані у 1997-му році, не дозволяють повторне використання треків у нових версіях. Відеоролики створювалися у старих форматах, які сьогодні несумісні, а сам код збирався за допомогою інструментів, що вже не існують.

Кейн також вважає, що сучасні гравці не сприймуть оригінальний інтерфейс та складні механіки Fallout. Щоб зробити гру зручною зараз, її довелося б фактично створювати заново — і це вже не ремастер, а зовсім новий проєкт.

Схожі публікації

Завантажити ще Loading...No more posts.