Банер Death Stranding 2. Джерело: KOJIMA PRODUCTIONS
Хідео Коджима, автор Death Stranding, у новому інтер’ю згадав, як його гра, що розповідала про світ роз’єднаних людей, несподівано стала пророцтвом для нашої дійсності. І напередодні виходу сиквелу Death Stranding 2: On the Beach розкрив, як пандемія COVID-19 змінила сприйняття його творчості.
Що відомо
Коли Death Stranding вийшла у 2019 році, ніхто не міг уявити, що вже через кілька місяців світ зіткнеться з подібною ізоляцією. Головний герой гри — Сем Портер Бріджерс мав відновлювати зв’язки між людьми у світі, де реальний контакт став смертельно небезпечним. В основі сюжету лежить хіральна мережа — аналог інтернету, що рятує розірвані суспільні зв’язки.
У розмові з журналом Edge Коджима зізнався, що сценарій сиквелу був вже написаний до початку пандемії. Але коли світ опинився у заточені, а люди — у дистанційній роботі, для нього це стало шоком. Повернувшись у порожній офіс після важкої хвороби, Коджима відчув, що, можливо, вже ніколи не побачить колег у реальності. «Щось було втрачено, — зізнався він. — Ми більше не були фізично з’єднані».
Розробник не радів, що його гра виявилася схожою на реальність, але зрозумів, що цифрові технології не можуть повністю замінити живий контакт. Вечірки, шкільні заходи — все це відбувалося онлайн, але справжньої спільноти не замінило.
Тож ми явно побачимо ще сильніше розкриття теми самотності та роз’єднаності людей, адже події у реальному житті мають сильний вплив на творчість Хідео.
Пограти ми вже зможемо 26 червня на PlayStation 5.