TikTok сказав «ні» хештегу #SkinnyTok . Джерело: Politico.eu
TikTok більше не відображає результати пошуку за хештегом #SkinnyTok — це черговий крок платформи у боротьбі з контентом, що може заохочувати розлади харчової поведінки та шкідливі дієти.
Що відомо
Активісти та політики давно закликали TikTok вжити заходів проти відео, які пропагують «екстремальну худорлявість» як стандарт краси.
Однією з головних критиків стала державна секретарка Франції з цифрових питань Клара Шаппаз (Clara Chappaz). Вона спільно з регуляторами ЄС виступала проти #SkinnyTok ще з квітня, наголошуючи, що відео, які прославляють хворобливу худобу, є не лише неприйнятними, а й небезпечними. За її словами, соціальні мережі повинні усвідомлювати свою відповідальність, адже в невмілих руках цифрові інструменти можуть серйозно нашкодити.
Однак експерти сумніваються, що блокування одного хештегу матиме довготривалий ефект. Професорка Корнельського університету Брук Ерін Даффі зазначає: «Користувачі досвідчені. Вони знають, як обходити алгоритми та модерацію контенту».
Це далеко не перший крок TikTok у протидії шкідливому контенту. Ще у 2020 році платформа запровадила обмеження на рекламу додатків для голодування та засобів для схуднення. У 2021-му вона розпочала співпрацю з Національною асоціацією з розладів харчової поведінки (NEDA), а згодом переглянула алгоритми сторінки For You, щоб зменшити вплив повторюваних відео на чутливі теми.