Xpeng P7. Джерело: Xpeng
Китайський виробник електромобілів Xpeng опублікував у своєму офіційному акаунті Weibo подробиці про нову версію фастбека P7, включно з особливостями інтер’єру і версіями силових установок.
Що відомо
Головною особливістю салону став 87-дюймовий проєкційний дисплей із доповненою реальністю (AR-HUD), який виводить навігацію, підказки асистентів водія і навіть мініігри просто на лобове скло в полі зору водія. HUD доповнюють нове триспицеве кермо і цифрова приладова панель.
Центральний екран мультимедійної системи здатний фізично обертатися і взаємодіяти з користувачем – він може, наприклад, “кивати” у відповідь на голосові команди. Також XPeng заявляє про новий сенсорний інтерфейс управління Touch Pad, однак подробиць поки що небагато.
Сидіння – спортивні, з активною бічною підтримкою. Валики сидінь реагують на крени кузова за 10 мілісекунд, зміщуючись на 30 мм. Є вентиляція, підігрів і функція масажу.
Габарити: довжина – 5 017 мм, ширина – 1 970 мм, висота – 1 427 мм, колісна база – 3 008 мм. Дизайн розроблений французьким дизайнером Рафіком Феррагом (Rafik Ferrag).
XPeng P7 запропонують у двох версіях: із заднім приводом і мотором потужністю 270 кВт, а також із повним приводом, де на передню вісь додається ще один двигун на 167 кВт. Сукупна потужність топової версії – 437 кВт.
Для P7 будуть доступні батареї на 74,9 і 92,2 кВт∙год. За методикою CLTC базова задньопривідна версія проїжджає до 702 км, версія зі збільшеним запасом ходу – до 820 км, а повнопривідна – до 750 км. Зрозуміло, що реальні значення будуть нижчими, але показники все одно вражають. Акумулятори постачають EVE Energy і CALB.
P7 побудований на 800-вольтовій архітектурі з силовими компонентами на основі карбіду кремнію. Платформа підтримує зарядку за технологією 5C – як стверджує виробник, за ідеальних умов і наявності відповідної зарядної станції, за 10 хвилин можна поповнити запас ходу на 436 км.
Ціни нового Xpeng P7 буде оголошено наприкінці серпня, коли він офіційно надійде в продаж.
Джерело: Carnewschina